Thursday, October 21, 2010

southpaw!!!

SoUtHpAw....
pernah x korang terfikir tatkala terlihat nama blog aku.....southpaw????
sebenarnya ia memang ada kaitan dengan diri aku....southpaw adalah bahasa lama yang bermaksud orang kidal @ left handed person.....bercakap tentang lefthanded ni....ada banyak kisah sgt yang berlaku dalam hidup aku....aku x mewarisi left handed ni daripada parent aku....kerana ma n abah aku adalah normal ataupun boleh diklasifikasikan sebagai right handed la....dalam family aku....3 orang sekaligus yang kidal...aku selaku kaklong....my little sis jija n adib, my little bro....
normally aku menggunakan sepenuhnya tangan kiri aku.....hanya certain2 perkara je yang   memerlukan aku menggunakan tgn kanan aku....nk tau ape...???? mestilah MAKAN.....hahahahahahaha....
kalau aku pergi mana2 n masa 2 memerlukan aku utk menulis....mesti org akan ckp...LAA...KIDAL RUPANYA....aku just blh tersenyum je.....teguran sebegitu dah SEBATI & BIASA bagi aku kerana kebanyakan org akan memberi respons yang sama.....
dan aku kalau pergi mana2....bila aku tgk sape2 yg kidal mesti aku akan tersenyum kerana dia sama seperti aku....dalam hati ( macam aku jgak rupanya ) 
kadang- kadang pernah terdetik dalam fikiran aku....kan best kalau mr.right aku kidal jgk...hehehehehehe....best2!!! ^_^
                    kesimpulannya aku BANGGA aku adalah southpaw
 
                    till then.....ciao....SARANGHAEYO.....

* HE IS MY MR.RIGHT....^_^

No comments: